Tuesday, February 6, 2024

Plus hosting alternativa

06:22 AM Pokušavam unijeti TXT record kako bi u Google Search Console-i autentificirao vlastitu domenu. Plus Hosting DNS editor daje poruku: "Greška pri spremanju zapisa!". Šaljem support request. Prilikom klika na "Send" pomislim kako su prošli dani kada su promptno reagirali i kako odgovor sigurno neću dobiti prije 09:00 AM.

10:45 AM Stiže odgovor. Da ja njima pošaljem DNS zapis i da će ga oni podesiti. Nope. Nemam namjeru čekati satima kad god poželim nešto ažurirati. Pitam zar ne mogu sam podesiti vlastitu domenu.

10:54 AM Da oni moraju vidjeti koja se pogreška javlja i da je svakako jednostavnije da oni podese domenu. Šaljem odgovor da sam im već rekao koja se pogreška javlja.

11:04 Stiže odgovor da im moram poslati DNS zapis kojeg želim podesiti, jer da možda postoji već isti pa da se promjene ne mogu spremiti. Inače, DNS editor nema niti jedan meni vidljiv zapis. Šaljem odgovor da otključaju domenu i da je prenosim kod nekog drugog registrara.

Sljedeći dan: odabrao sam spaceship. Domena prebačena u jednoj minuti, u drugoj minuti sam podesio DNS record. eu domene u spaceship-u su €4.64 dok su u Plus-u €9.29.

Plus Hosting, hvala još jednom što odluku o prelasku kod drugog registrara činite tako jednostavnom!

No comments:

Post a Comment