Jednostavan odgovor na pitanje: Kako povećati svoj "total addressable market" (TAM) za 20%? Post odmah zvuči pametnije kad se ubaci pokoja engleska fraza.
Tako da svoj proizvod učinite pristupačnim! U ovom kontekstu, pristupačnost je službeni prijevod engleske riječi "accessibility" i odnosi se na dizajn proizvoda ili usluge tako da ih osobe s invaliditetom mogu lako koristiti.
U EU jedna od pet osoba ima neki oblik invaliditeta: motoričke probleme, djelomičnu ili potpunu sljepoću, nagluhost, itd. A kako kao društvo starimo, taj broj će najvjerojatnije rasti.
Poboljšanjem pristupačnosti stvorit ćete kvalitetniji proizvod, povećati svoj TAM za 20%, pokazati društvenu odgovornost i pridonijeti inkluzivnijem društvu. Win - win situacija.
Za vaše web (i mobilne) aplikacije tu su Web Content Accessibility Guidelines (WCAG smjernice). Stoga, pravac na njihov link.
Fotka niže je moj prvi 'redesign' jedne (fiktivne) mobilne aplikacije prema WCAG AAA smjernicama za boje (kontraste). Easy peasy, čak nisam morao izaći iz palete! Po mom skromnom mišljenju, rezultat je manje naporan za oči i nama koji nemamo problema s prepoznavanjem boja.
BTW, riječ 'redesign' poviše je u navodnicima jer WCAG uključuje više od definiranja kontrasta. Specificira veličinu fonta, navigaciju i sl. i po tom pitanju na aplikaciji bi bilo još dosta posla. :-)
Thursday, June 27, 2024
Pristupačnost (engl. accessibility) digitalnih proizvoda
Labels:
accessibility,
pristupacnost
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment